Útinapló | Zalakaros - Aphrodite Hotel

19:23

Zalakaroson eddig egyetlen egyszer jártam, akkor is csak a fürdőben, még gyerekkoromban. Most azonban meghívást kaptam a négycsillagos Aphrodite Hotelbe, amit nagy örömmel fogadtam el. A szállodába Anyukámmal érkeztem, ráfért már egy kis kikapcsolódás.

Az érkezés napján délután foglaltuk el a szobánkat, mert a délelőttöt az Etyeki Pikniken töltöttük, amiről az Édesmindegy blogon olvashattok hamarosan. Ha kíváncsiak vagytok, hogy tetszett, kövessétek be az Édesmindegy blog Facebook oldalát, így értesülhettek majd az új bejegyzésről. Ezt a délutánt arra szántuk, hogy felfedezzük picit a környéket és a szállodát.

Elnöki lakosztály az Aphrodite Hotelben

A szobánk egy hihetetlenül tágas elnöki lakosztály volt, szép nagy terasszal, hatalmas ággyal, amire később még ki fogok térni. Elegánsan volt berendezve, tetszett az óriási kanapé és a fürdő, ami a szállodai szobáktól eltérően tágas volt, nagy sarokkáddal. A szállodában geotermikus falfűtés-hűtés működik, ezért nincs sehol látható fűtő-hűtő eszköz. Ami nekem szemet szúrt, a TV környékén lévő össze-vissza lógó kábelek, amik sokat rontanak az összképen, erre mindenképp kellene valami megoldás az egyébként csodaszép, harmonikusan berendezett szobákba.

Na és akkor térjünk vissza minden szoba sarkalatos pontjához, az ágyhoz, ami az Aphrodite Hotelben maga volt a csoda. Egy új ágyneműt tesztelnek épp, így nem a szokványos hófehér ropogós ágynemű várt bennünket, hanem egy pihe-puha szőrös paplan és párnahuzat, amibe nagyon jó érzés volt befeküdni. A matrac is az én ízlésemnek kedvezett, jó kemény volt, pont ahogy szeretem. Nem is fájdult meg a hátam reggelre, kipihenten ébredtem.

Egyébként lecsekkoltuk a körágyas lakosztályt is, mert eredetileg ez lett volna a miénk, de én végül jobban örültem a másiknak. Ez is szép, de sokkal kisebb, és ez inkább romantikázni vágyóknak való a különleges formájú ággyal, és a nappaliban elhelyezett hidromasszázs sarokkáddal.

Aphrodite Wellness & Spa

A kipakolás, és egy kis környékbeli séta után felkaptuk a bikininket és a wellness-részleg felé vettük az irányt. A wellness meglepően felszerelt, három beltéri (termálvizes medence, élménymedence, pezsgőfürdő), és egy kültéri medence, finn- és infraszauna, valamint gőzfürdő is található lent. A kültéri medence még nem üzemelt, de a nyugágyakon már lehetett napfürdőzni. A kezelőkben masszázsokat, gyógykezeléseket lehet igénybe venni, így a fürdőzés mellett teljesen újjászülethetünk. Az egyetlen hátránya a wellnessnek, hogy picike, és bár sok élményelem van, férőhely nincs túl sok, hamar megtelik a hely, pláne teltház esetén.

A wellnessről visszaérve óriási meglepetés ért minket egy pezsgő bekészítés formájában, amiről először azt hittük, a szálloda ajándéka, de kiderült, hogy Anyukám egy kedves gyerekkori ismerőse küldte nekünk, aki régi törzsvendég és a vezetőséggel is baráti kapcsolatot ápol. Annyira jól esett nekünk ez a gesztus, biztos, hogy még sokáig fogjuk emlegetni!

Finomságok a Garabonciás Farmról - organikus étterem az Aphrodite Hotelben

Hamar elérkezett a vacsoraidő, amit már kíváncsian vártunk, hiszen elég kecsegtető dolgokat olvastam a szálloda gasztronómiájáról. Az étteremben házi alapanyagokból készítik el a finomságokat, melyeket a szálloda mintagazdaságáról, a Garabonciás Farmról szereznek be. Nem is csalódtunk, több fogást is végigkóstoltunk, és minden nagyon ízletes volt. A csirkehúson például kifejezetten lehetett érezni, hogy tanyasi. A választék széles volt, több leves, főétel és köret közül választhattunk minden nap, és frissensülteket is készítettek a látványkonyhán. Volt salátabár, és persze desszertek is. Az ízek háziasak voltak, mintha a nagymamához ugrottunk volna át enni egy jót.

Estére már elég fáradtak voltunk, így az ajándék pezsgő mellé elmajszoltunk még egy kis kecskesajtot, amit Etyekről hoztunk magunkkal, beszélgettünk a teraszon, élveztük a kellemes tavaszi estét, ezután pedig nyugovóra tértünk.

A reggeli hasonlóan sok finomságot tartogatott számunkra, és ismét megkóstolhattuk a házi készítésű felvágottakat, füstölt sonkát, sajtot, tejet, joghurtot. Igen, mind-mind a Garabonciás Farmról származnak! Ez azért elég egyedi azt gondolom, és követendő példa lehetne, mert szuper ötlet. Emellett minden volt, amit egy szállodai reggeli esetében elvárhatunk: tea, kávé, kakaó, gyümölcslevek, édes és sós finomságok, péksütemények, gyümölcsök, müzlik, magvak, frissen készített tojásételek, bundás kenyér, virsli, szóval ami szem-szájnak ingere.

Zalakarosi gyógy- és élményfürdő

Miután jóllaktunk, átbattyogtunk a zalakarosi fürdőbe, ami 5 perc sétára található a szállodától. Az egész napot itt töltöttük, de biztos, hogy egy hét is kevés lenne, hogy mindent kipróbáljon itt az ember. Óriási ez a komplexum, és a kültéri részeken 1-2 medence kivételével még nem is működött semmi így április közepén. A rendkívül nagy területnek előnyei és hátrányai vannak. Egyrészt tágas, sok férőhely van, nagy pihenőterek, sok nyugágy, másrészt ha az egyik medencétől a másikig el szeretnénk jutni, akkor akár egy kilométeres távot is lesétálhatunk, különösen nyáron, ha a szabadtéri medencék is üzemelnek. Egyébként a fürdő egy gyerekparadicsom, főként családosok számára tudom ajánlani, de nekik nagyon! Biztos, hogy életre szóló élmény lesz a kicsiknek itt egy látogatás.

Zalakaros Termáltó és Ökopart

A fürdő mellett található területet nagyon szépen hasznosították, létrehoztak egy tavat, ahol a fürdő elfolyó meleg vizét hasznosítják, emellett pedig egy látogatóközpontot létesítettek, ahol aktív szabadidős programokat kínálnak a látogatóknak. Van itt rekreációs park, játszótér, tanösvény, kilátótorony, 21 méter magas csúszda, labirintus, szóval van mivel eltölteni az időt a strandolás után is.

Garabonciás Farm és 7 vezér Történelmi Kalandpark

Az utolsó napon lovas hintóval kilátogattunk az Aphrodite Hotel farmjára, megnéztük, milyen szuper körülmények között élnek itt az állatok. Lehet őket etetni és simogatni, valamint a házi készítésű termékeket is megkóstolhatják és megvehetik itt a látogatók. Ez is remek program lehet gyerekekkel, mert amíg a kicsik gokartoznak, pónilovagolnak, íjászkodnak, addig a felnőttek megnézhetik a sajtüzemet, magházat, konyhakertet, ahonnan egyenesen az étterembe kerülnek a zöldségek.

Ajánlom a zalakarosi Aphrodite Hotelt?

Igen, jó szívvel! A vendéglátás nagyon közvetlen és barátságos, ha bármi problémánk volt, azonnal megoldották. Figyelmesek és rugalmasak voltak, a személyzet nem ismert lehetetlent. Nyugodtan fordultunk hozzájuk bármilyen kérdéssel, mert kedvesen és segítőkészen álltak hozzánk, sosem éreztük, hogy a terhükre lennénk - amit sajnos tapasztaltam már korábban. Abszolút családbarátnak mondanám a hotelt, és egész Zalakarost is főként gyerekes családoknak tudom javasolni a fentiek tükrében.

A szálloda weboldalát IDE kattintva érhetitek el, ha szeretnétek megnézni a csomagajánlatokat, árakat, vagy más információkat.

Ezúton is szeretném megköszönni az Aphrodite Hotelnek a vendéglátást, bízom benne, hogy találkozunk még a jövőben! 😊