Útinapló VLOG | Egy elfeledett gyöngyszem: felfedeztük Bükfürdőt!

18:30

Nemrég az a megtiszteltetés ért, hogy a Bük, Bükfürdő Közhasznú Turisztikai Egyesület jóvoltából néhány újságíró, blogger kolleginával részt vehettem egy két napos kikapcsolódáson Bükfürdőn. Egy picit mindig kívül esik a komfortzónámon, ha idegen társaságba keveredek, de annyira szuper csapat gyűlt össze erre az utazásra, hogy már az első pillanattól felszabadultan éreztem magam. A hangulat remek volt, és hálás vagyok, amiért megismerhettem az útitársaimat!

Jöjjön egy kis beszámoló, a poszt végén pedig megtaláljátok a vlog videót is, amit az utazáson készítettem, úgyhogy mindenképp görgessetek le! 😉

A szállás: Greenfield Hotel Golf & Spa**** Bükfürdő

A kétnapos út alatt nem sokat pihentünk, rengeteg látnivaló zsúfolódott be, hiszen Bükfürdőre egyáltalán nem elég két nap, erre most mindannyian rájöttünk. Miután mindannyian elfoglaltuk a szobánkat és elfogyasztottuk a finom svédasztalos ebédet a Greenfield Hotel Golf & Spa****-ban, kezdetét is vette a program. Körbevezettek bennünket a szállodában, ami gyönyörű, és nagyon sajnálom, hogy nem jutott időnk kipróbálni a wellness-t. Már csak ezért is vissza szeretnék ide jönni!

Birdland Golf - elérhető élménysport mindenkinek

Először a szálloda mellett elterülő hatalmas golfpályát nézhettük meg, ahol egy kis ízelítőt is kaptunk a sportból. Sok érdekesség hangzott itt el, többek között megtudtuk, hogy ez a 18 lyukú pálya volt az ország első versenypályája. Én mindig azt gondoltam, hogy a golf egy igazi úri-muri, de Wilheim Istvántól most megtudtuk, hogy ez nem volt mindig így, és most is azon dolgoznak, hogy a golf egy szélesebb körben elterjedt, elérhető, kellemes szabadidős elfoglaltsággá váljon hazánkban. Jó tudni, hogy állami támogatással nagyon kedvező áron el lehet végezni egy alap oktatást.

Szórakozás az egész családnak - Bükfürdőn rossz időben sem unatkozhatunk

A rövid golfozás után a Kristálytorony felé vettük az irányt, ami egy óriási mászópálya és kilátó is egyben. Itt akár egy egész délutánt is eltölthetnek a kalandvágyó turisták, és ha már itt járunk, nem érdemes kihagyni az óriási hintát sem.

A következő megállóhelyünk a Napsugár Játszópark volt, ami kicsiknek és nagyoknak egyaránt kínál szabadidő eltöltési lehetőséget. A lurkókra egy óriási, 1700 m2-es játszóház vár, a felnőttek pedig squash-sal, bowling-gal és edzéssel tölthetik el az idejüket, ha az időjárás nem épp a legkedvezőbb.

Büki gasztrotúra

Az egyik kedvenc "látványosságom" a bükfürdői termelői piac volt, ami minden péntek délután várja a látogatókat. Rengeteg finomságot kóstoltam, kezdve a házi füstölt sonkától az áfonyás kecskesajton át egészen az orgona szörpig.

Az egész napos programdömpinget egy elképesztően hangulatos cigányzenés vacsorával zártuk a Rigótanya Étteremben, ahol egész este húzták a nótánkat. Az ételek felejthetetlenek voltak, a lecsós libamáj életem egyik legjobbja, a fogásokhoz kínált borok pedig kiváló szemhéjnehezékként szolgáltak a közelgő lámpaoltáshoz. Külön köszönet az étterem tulajdonosainak a vendéglátásért!

Flow élmény a Kneipp parkban

Másnap sem tétlenkedtünk, reggeli után egyből a Kneipp parkba vettük az irányt, ahol egy frissítő jóga várt ránk, ezután pedig a Hotel Piroska ayurvédikus falatait kóstolhattuk meg a buborék függőfotelekben megpihenve.

Feltöltődés a bükfürdői strandon

A sportos napindítás után szomorúan hagytuk el a szállodát, de még várt ránk egy strandolás, amihez szerencsére a nap is előbújt végre. A Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum jóvoltából egy kellemes aroma masszázst is kipróbálhattunk, de volt lehetőség fürdőzésre és egy kis csacsogással egybekötött napozásra is, ami tökéletes zárása volt ennek a meglehetősen intenzív kirándulásnak.

Engem hatalmas meglepetés ért ebben a két napban, hiszen Bükfürdőről egészen más elképzeléseim voltak. A szüleimtől sok jót hallottam róla, de valamiért azt képzeltem, hogy megragadt a 80-as években, és a nyugdíjas korosztályon senki más nem érezheti itt jól magát. És van egy olyan sanda gyanúm, hogy ezzel nem vagyok egyedül.

Nos, ezt alaposan megcáfolták, hisz olyannyira jó volt itt lenni, hogy alig várom a viszontlátást! Az ország második fürdővárosáról kijelenthetem, hogy mindenki számára tartogat szuper programokat, itt az ember kikapcsolódhat, feltöltődhet, választhatja az aktív- és a passzív pihenést, egy biztos: élményekkel teli tér majd haza, és vissza fogja húzni a szíve!

Elmondom videóban... #Bükfürdővlog

Hogy még jobban átadjam a hangulatot és az élményeket, hoztam nektek egy vlogot is, ami sajnos nem lett túl rövid, de ennyi programot nem tudtam jobban összezsúfolni. Remélem sikerül meghoznom a kedveteket, és ti is ellátogattok a közeljövőben Bükfürdőre!

Nagyon köszönjük a lehetőséget a Bük, Bükfürdő Közhasznú Turisztikai Egyesületnek, akik végigkalauzoltak bennünket Bükfürdő legjobb attrakcióin. Találkozunk még!